Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2015 22:42 - Шехерезада и Властелина
Автор: veshtica1 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2634 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.04.2015 22:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Спиш като средновековен тиранин, с единия крак в Европа с другия в Африка.
 Не ме свърта в леглото, късно е, тясно е, а ти си в небитието:-)

Взимам дълъг горещ душ, втривам благоуханни масла по тялото си навсякъде. Кожата ми е мека като коприна, бляскава като луната и уханна като градина, от която няма да искаш да излезнеш..Косата ми е влажна и възбуждаща като пролет.

Излизам на пръсти от банята и слагам бяла кухненска престилка. Платът успява да закрие нищо..дупето и гърдите ми са на витрина:-)

Правя кафе, пека филийки и слагам подноса пред спалнята..Уханието се разнася в стаята, ти се размърдваш лекичко, но просто за да се разпростреш по целия свят:-)) Взимам чашата с кафе и се надвесвам над теб..искам да го оставя на нощното шкафче от другата страна на спалнята..Протягам се, а благоуханните ми гърди се опират в лицето ти..Усещаш настръгналото ми зърно по устните си и го облизваш в просъница..Ръката ти хваща дупето ми случайно..Оставям кафето на шкафчето и хващам гърдите си с ръце. Зърната ми са твои, езика ти е мой..Засмукваш ги... и ръцете ти се впиват в бузките на гладкото ми дупе. Пръстите ти намират горещата ми плъзгава женственост и аз полудявам..соковете ми се сместват с маслата..

По-буден си от петел:-) Ръцете ти са навсякъде по мен, мачкат гърдите ми, хапеш зърната ми, потапяш пръст в мен и ми даваш да го облизвам..Толкова си възбуден, че едвам се въздържам да не седна върху мощта ти или да я поема с уста..Но не те докосвам..Оставям те да се наслаждаваш на горещото ми гладко тяло..Престилката е някакъв плат, който пречи..

Обкрачвам те и сядам деликатно върху възбудения ти пенис . Той се плъзга между устничките ми и се опитва да взезне в мен..Притискам се силно и не му позволявам, плъзгам се върху него и го галя с женствеността си..Ти си притаил дъх, ръцете ти мачкат силно и бавно гърдите ми..Усещам те, колко си възбуден и омаломощен едновременно..Изхлузвам престилката през главата си и я оставям до мен. Навеждам се над лицето ти и те целувам дълго, мокро и диво..Влажната ми пролетна коса докосва лицата ни..Езиците ни танцуват, устните са подпухнали от възбуда и ласки..Преплитам небрежно пръстите на ръцете си в твоите и ги вдигам над главата ти..Поглеждам те мило и хитричко..Подозираш нещо, но не знам сещаш ли се..Не се съпротивляваш..Държа те с една ръка за китките, с другата търся престилката..Навеждам се и те целувам, докато плахо завързвам ръцете ти за таблата на леглото...Не се съпротивляваш. Възбуден и ленив..

Подвигам се и позволявам твърдия ти пенис да влезне в мен. Движа се бавно нагоре - надолу....Мокря те със сокове..Измъквам се и се плъзгам по краката ти..Облизвам соковете около пениса ти, облизвам него и засмуквам главичката, играя си с езиче..Поемам те в устата си и те мокря с възбудената си влажна уста..Отново те облизвам , езикът ми се плъзга по пътечката до пъпа ти и продължава нагоре..Ти си напрегнат, чувам сърцето ти, очите ти блестят, а завързаните ти нежно ръце се свиват в юмруци..Целувам те дълго по устата, ухапваш ме леко..Толкова съм възбудена...

Обръщам ти гръб и се примъквам към лицето ти, усещам езика ти по устничките ми, усещам го как влиза в мен..Галя се, а ти ме любиш с език..Свършвам, цялата треперя..Навеждам се и поемам пениса ти, толкова съм възбудена, че се опитвам да те глътна:-) Любя те с уста, усещам как пулсираш..галя се, а езика ти се опитва да ме докосне...засмукваш ме, езикът ми си играе с главичката ти..

Свършвам отново, а ти си на ръба и аз не те докосвам, защото те искам още..Обръщам се към теб и те обкрачвам, твърдият ти пенис е между бузките на дупето ми..Притискам го с ръка и се плъзгам нагоре - надолу..отново усещам как пулсираш..Измъквам се назад, навеждам се и пениса ти е между набъбналите ми гърди..Притискам го и го галя с тях..щипя зърната си, близвам понякога главичката ти..

Обръщам се с гръб, сядам и мощната ти мъжественост влиза дълбоко в мен..Притискам се силно и се движа, мокря всичко, пулсираш в мен, танцувам в транс, изпълнена с теб..Горещата ти течност ме изпълва, а аз продължавам да се движа..Галя се и свършвам отново..Океан от грях.

Ставам трепереща, по краката ми се стича страст..Целувам те и те отвървзам..и отивам в кухнята :-))

 



Тагове:   еротика,


Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veshtica1
Категория: Тя и той
Прочетен: 9654
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930